30 Aralık 2015 Çarşamba

Yeni Yılınız Kutlu Olsun





Bir de baktık ki bir yıl daha geçmiş. Eski yılın getirileri, götürüleri. Doğumlar, kayıplar. İnsanoğlunun buruk hikâyeleri. Açlıklar, savaşlar, barışlar. Fark yaratma yürekliliğini gösterenler. Arzu ve düşüncelerine var gücüyle tutunmaya çalışanlar. Başaranlar, başaramayanlar. Yüzleşme çabası ile yapılan iyi niyet uğraşları. Telafisi mümkün olmayan varoluş sorunları. Boşluğa yazılan ânların geriye kalan uğultuları. Can yakan hüzünler. Canını candan alan sevinçler. Dipsiz bir kuyunun diplerine itelediğimiz anılar yumağı kristalinin içinde yerini alacak.

Ya o kristal kutunun içindeki "masum çocuk" ... "Çocuk, Sevgi ve Aşk!"; yeryüzündeki günlerimizin emaneti ve kendimize olan en değerli borcudur. İnanıyorum. Dünyayı kurtaracak olan bunlardır. Ve o dipsiz kuyunun içindeki çocuğa sıkıca sarılın ve o çocuğun sık sık dışarı çıkıp nefes almasına ve bilgeliğine izin verin dostlar. YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN.

 Mehmet Osman Çağlar

12 yorum:

  1. Çocukları öldüre öldüre tüketmezsek eğer, büyümelerine izin verebilirsek ben de inanıyorum çocuklardır yarını bir güzel inşa edecek... Yeni yılınız kutlu olsun Mehmet Bey sizin de. 2016 hepimize iyi gelsin dilerim.

    YanıtlaSil
  2. İçimizdeki çocuğu korursak diğer çocukları da koruruz belki... yorumunuza teşekkür eder güzel bir yıl dilerim tekrar.

    YanıtlaSil
  3. sizede nice sağlıklı mutlu seneler dilerim.yeni yılınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun, sizin de yeni yılınız kutlu olsun.

      Sil
  4. Ülkemdeki bu kaos bu mutsuzluklar çocuklar da da travma yaratmakta,geleceklerinin daha güzel olacağını hayal etmek istiyorum. Tüm kötü şeyler 2015 de bırakarak 2016 da sağlık, huzur, bolluk ve bereket diliyorum hepimize.
    Keyifle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilekleriniz dileklerimdir. Size, Özgen beye ve sevdiklerinize sağlıklı, mutlu bir yeni yıl dilerim.
      Esen kalın.

      Sil
  5. Dünya maalesef yaşanılacak yer olmaktan çıktı:( geleceğe dair umudum da kalmadı, orta doğu gibi bir yer, kafa kesici dinciler, bölücüler oldukça hele hiç umudum yok gelecek yıldan, çocukların bile beynini yıkıyorlar canlı bomba yapıyorlar, her yıl eskisinden beter oluyor:( yine de güzel dileklerinize amin diyeyim...keşke hepsi gerçekleşse..mutlu seneler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeye rağmen dünya ve ülkemizin yeni yılda barış ve huzura evrilmesi dileklerimle mutlu yıllar dilerim.:)

      Sil
  6. Ben de içimizdeki çocuğa iyi bakılması ve iyi korunması gerektiğini düşünüyorum. Başka türlü umutlarımız da iyice zayıflıyor, gücünü yitiriyor.
    2016 güzel, aydınlık günlerle gelsin. Barış ve huzur getirsin.

    YanıtlaSil
  7. Pedagog olduğunuz için bu yapıcı yorumunuzu yadsımadan
    2016 yılının barış ve huzur yılı olması dileklerinize katılıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Sizin de yayın saati probleminiz var kesinlikle...
    Kaçtır aynı şey oluyor. Eminim ki bu yazıyı benim gibi farketmeyenler çoğunlukta...

    Yeni yılın sürprizlerle gelmesi, tüm beklentileriniz gerçeğe dönüşmesi dileğiyle, size ve ailenize mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  9. 1 hafta kadar önce sizin sayfalarınızdaki detaylı açıklamalara göre Cenk uzun uğraşılarla düzenlemişti ve düzelmişti, ancak blogun temasını düzenledikten sonra yine bozuldu. Bir ara yine el atacağız.

    Size de tekrar mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil