11 Ocak 2016 Pazartesi

MİRENA'YA MEKTUPLAR (3)







Sevgili Mirena,


Son mektubumla, yılın son günü size dokunmayı hayal ederken , sizden üst üste gelen iki mektuba hem şaşırdım, hem sevindim. Hayatın içinde aradığım güzellik ve zarafeti, arınmışlık ve iyi niyeti sizin mektuplarınızda buluyorum. Mektuplarınız, o kadar ulaşılmaz mükemmel duyguları çağrıştırıyor ki defalarca okuyor, her birini ezberliyorum. Fiziksel güzelliğinizin ötesinde yazdığınız her güzel satır, içsel dünyanızın imgesel akışına dönüşüp, her seferinde sizi tekrar tekrar keşfetmeme neden oluyor. Size olan hayranlığım ve hasretliğim gün be gün artarak büyük bir tutkuya dönüşmekte.


Bayan arkadaşlarınızla geçen sene Çeşme'de çektirip, mektupla gönderdiğiniz fotoğrafa bakıyorum şimdi. Hepiniz çok güzelsiniz ama siz içlerindeki tek yıldızsınız. Ancak yanınızdaki sakallı müzisyeni size biraz yakın konumda görüyorum. Size fazla yakınlık gösterip, sizi incitmemiştir umarım. Zira güzelliğinizden etkilenmeyecek erkek tahayyül edemiyorum. Bu da canımı sıkmıyor desem yalan olur. Lütfen yanlış anlamayın, sizin sağlam karakterinizden en ufak şüphem yoktur. Fotoğraftaki duruşunuz, bakışınız, gülüşünüz, zarafetiniz ne kadar sizin gerçek görünümünüzü yansıtıyor, ne diyebilirim... Ama sizdeki sonsuz insan sevgisinin, sevecenliğinin yanlış yorumlanmasıdır asıl beni tedirgin eden.


Bense, her yıl sonu başaramayacağımı bildiğim halde, yine bazı yeni yıl kararları aldım. Bunların başında sigarayı bırakmak geliyor. Umarım ki yeni yılda bu kararımı gerçekleştirebilirim. Kokusunun sizi nasıl rahatsız ettiğini iyi biliyorum. Sırf bu yüzden, sizinle görüşmeden önce kendimi çok zorlayacağım. Zor da olsa beynimde öldürebilirsem belki kurtulurum. Beynimde olumladığım her şeyi yapabileceğimi sanıyorum. Beynimden bir tek sizi terk edemem, bunu bilmenizi isterim.


Havalar iyice soğudu. Lütfen kendinize iyi bakın. Mektubunuzu heyecan ve sabırsızlıkla bekliyorum.


Sevgi ve saygılarımla,
Mehmet Osman Çağlar 

29.12.2014

10 yorum:

  1. Ama, bu kadar mı? Mirena bir yazın karakteri mi yoksa gerçek mi? Bu mektup edebi bir ürün olarak mı kaleme alındı yoksa gerçek bir mektup mu? Bloğunuzda neden kategori kısmı yok var da ben mi göremiyorum :) Diğer iki mektubu nereden okuyabilirim :) Umarım sigarayı bırakabilirsiniz, saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mirena ve mektup hayali bir yazın karakteri olarak kaleme alındı. Daha önceki bölümleri, hem bloğumda hem de takip ettiğiniz 'Çağlar Sanat ve Edebiyat Yayınları' sayfalarında okuyabilirsiniz.:) Birkaç bölüm daha var, daha sonra paylaşacağım. Umarım sigarayı bırakabilirim.:) Teşekkürler, sevgilerimle

      Sil
  2. Umarım yorumumu yanlış anlamazsınız. Tabii ki sorulara cevap vermeniz gerekmiyor :) Sadece blog kategori ya da arşivinizi nerede bulabilirim o konuda yardımcı olursanız çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
  3. Yanlış anlamak ne demek Kalemderi.:) 2013 yılı ortalarında şiir kitabım basılırken, birçok şiir ve deneme yazısını taslağa atarak katagori/arşiv bölümünü iptal ettim. Yazdığım roman bittikten sonra tekrar oluşturmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Bir saattir blogunuzdayım Mirena'ya Mektuplar'ın her bölümünü yeniden okumak için. :) İkinci bölümü bulamadım. Yok mu ben mi gözden kaçırdım acaba? Yeni bölümlerinin geliyor olmasına da çok sevindim.
    Her bölümü zevkle okudum, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mektupların linklerini veriyorum Nurten hanım.

      * http://dr-jivago.blogspot.com.tr/2015/11/mirenaya-mektuplar-1_23.html

      * http://dr-jivago.blogspot.com.tr/2015/12/mirenaya-mektuplar.html

      Teşekkür ederim.:)

      Sil
    2. Teşekkürler, gidiyorum linklere :)

      Sil
    3. Evet, gidilip ne iyi edilmiş.:)

      Sil
  5. Hayali bir kahraman, anlatımınızla adeta ete- kemiğe bürünmüş olarak karşımıza çıkıyor. İnsan okurken aynı zamanda düşünüyor,Mirena'yı hayal ediyor. Devamını merakla beklemeye başlıyor.
    Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de çok iyi bilirsiniz ki, hayali kahramanlar, bazen yazılarımıza kurgu olarak esin kaynağı olurlar.
      Teşekkür ederim.

      Sil