26 Eylül 2017 Salı

........ FİDANLAR DİKERİM ÇÖLLERE .......




"FİDANLAR DİKERİM ÇÖLLERE
BİRAZ KÜSKÜNÜM EYLÜLLERE"



Ne zaman eylül yaklaşsa
Bir liseli kız düşer aklıma
Gonca gülün açtığını görürüm.


Eski müzik setinde
Berkant'ın şarkıları
Alır beni getirir sana
Davet edilmediğim partilerde
Dans ederiz seninle.


Gece seni kurup 
Gündüz konuşamasam da
Bir ceylan yavrusu dolaşır içimde
Su içmeye iner bahçelerimde.


Seni hayal ettikçe
Fidanlar dikiyorum çöllere
Dağları suluyorum
Bir başka seviyorum kuşları.


---


Mehmet Osman Çağlar
Eylül, 2017



6 yorum:

  1. Eylüle sitem gibi olmuş şiiriniz. Eylülün; beni bu son çağlarımda yaşattığı bir hayal kırıklığı var. Yaş sevgiye mani değildir zira. Bakalım eylülün ekime sarktığı bu günlerde, beni yakın geçmişte olanlar için teselli edebilecek mi? Gelecek aylar itibariyle nasıl gelişir ve ruh halimde konuşlanırsa sanırım eylülü hep öyle hatırlayacağım. Kaleminize sağlık Mustafa Bey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Haklısınız, eski eylüllere biraz sitem taşıyor şiir. O yaşlarda hangimizde hayal kırıklıkları yok ki... Oysa en sevdiğim aydır eylül, şunu da eklemek isterim, bedenlerimiz yaşlansa da ruhumuz yaşlanmıyor ya... ve teşekkür ederim.:)

      Sil
  2. Hayalle gerçek arasında ustaca bağlar kurulmuş. Anılarla mevsimler arasında çok güçlü bir bağ var.
    Esenlikler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayallerle anıların ve mevsimlerin bağını anlatabildiysem ne mutlu bana. Erdem ve selamlarımla...

      Sil
  3. Benim yılbaşımdır eylül. Biraz hasret, biraz melankoli koksa da, artık yeni başlayacak olan okullarla bir bağım olmasa da hep yeni başlangıçları çağrıştırır bana. Ruhun üretime geçtiği bir aydır, çoğu zaman "acı" üretse de. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de yaz sıcaklarını geride bırakıp, yeniden kendime gelişim, miladım sayılır. Çok sevdiğimiz bir aydır eylül. "Acı" olmadan üretim de olmuyor galiba. Sevgiyle kalın.

      Sil