16 Mayıs 2016 Pazartesi

İKİNCİ BAHAR - Videolu

.



İKİNCİ BAHAR


Hani insan bazen neler söylemek ister de

Boğazı düğümlenir
Sessiz çığlıklarını söyleyemez ya
İşte o gece de öyleydi.


Hava soğuktu

Gözlerinden kar yağıyordu
Oysa biraz önce şöminede
Kıvılcımlar oynaşıyordu


Bana bakıyordun

Sözlerini geri almamıştın.
Mıh gibi çakılıydı hepsi beynimde
Cevap bekliyordun.


Susuyordum.

Sustukça bakışlarınla eziyordun
Ayağa kalktın. Gidiyordun
Baya baya gidiyordun


Belki kal dememi bekliyordun

Ardından bakmıyor gibiydim
İçimden dur gitme
Kal diye haykırıyordum


Kapıyı yavaşça kapayıp

Dönüp bakmadan
Sessizce çekip gittin
Öylesine donakaldım


Hava erken karardı

Perdeleri kapattım
Tipi yağıyordu
Seni merak ediyordum



Karanlıkta oturup çay demledim
Radyoda şarkılar çalıyordu
İkinci şarkıyı bize tuttum
"İkinci Bahar" çıktı
Sensiz üşüyordum...

--

Mehmet Osman Çağlar
23.12.2104




10 yorum:

  1. Selam olsun duygularını, sevdiklerini, acılarını söze döke bilenlere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyup yorumlayanlara da selam olsun Birgül Hanım. Esen kalın.

      Sil
  2. Gene çok güzel, duygu yüklü bir şiir. Duygular derin düşüncelerle harmanlanmış. Şiirlerinizi okurken insan kendini adeta o ortamda gibi hissediyor.
    Canan Hanım da çok güzel seslendirmiş.
    Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Makbule Hanım. Blog, daha önce açılmadığı için şimdi yanıtlayabildim.

      Esen kalın.

      Sil
  3. bizde şarkı tutardık eskiden.sıradaki kime gelsin diye.hey gidi günlerrr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski günler güzeldi gerçekten, teşekkürler...

      Sil
  4. Emeğinize sağlık duygu yüklü satırları okurken film şeridi geçti gözümün önünden...

    YanıtlaSil
  5. :) yüreğine sağlık eski dost.sevgilerimle..

    YanıtlaSil