11 Mart 2017 Cumartesi

Ben ölmedim ki anne...





Ben ölmedim ki anne... #BerkinElvan


Uçurtma hiç bu kadar yükseğe uçmamış
Güneş hiç bu kadar güzel doğmamıştı
Bulutlar hiç bu kadar bereketli yağmamış
Bahar hiç bu kadar mavi yansımamıştı
Başaklar hiç bu kadar güzel sararmamış
Somun hiç bu kadar güzel kokmamıştı
Ekmeği yeniden getirdim
Ağlama 
Ben hiç ölmedim ki anne


Güneşin çekirdeğinde
Özgür bir orman
Çağlayanlarla denize akan
Yüz binlerce, milyonlarca ağacız
Ağlama anne
Ben hiç ölmedim ki...


Mehmet Osman Çağlar
Mart, 2014



6 yorum:

  1. Berkin Elvan... Çocuk yaşta, masum, dünyadan habersiz...
    Acı bir öyküyü çok güzel aktarmışsınız.
    Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ne acılar yaşar olduk...

    YanıtlaSil
  3. Onların hiç biri ölmeyecek, çok haklısınız.
    yüreğine sağlık, acı dolu gerçeklerimiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acı olsa da içimizde yaşatıyoruz.
      Yorumunuza teşekkürler Nur hanım.

      Sil